@erginn_zehraa

erginn_zehraa
Bilmediğinin farkında olarak, o bilmediğini bilindik hale getirmek güçlü bir insanın özelliğidir... #günaydın #pazar #adrasan #suluada #cenevizkoyu #antalya #saklı #bir #cennet
0 0 in a minute

@fitol.healthy

fitol.healthy
Shake zamanı 😍 Hücreleri hergün taze tutmanın enerjik olmanın sağlıklı beslenmenin en önemli ve en kolay yolu 💪🏼 #herbalife #kiloverme #zayıflamakistiyorum #detoks #toksinatıcı #yağyakıcı #protein #antalya #alanya #konaklı #mahmutlar  #hatay #iskenderun #niğde #burdur #muğla #marmaris #kuşadası #çeşme #altınoluk #çanakkale #adrasan #akçay #datça #dalaman #aksaray#breakfast #brunch
0 10 39 minutes ago
Shake zamanı 😍 hücreleri hergün taze tutmanın enerjik olmanın sağlıklı beslenmenin en önemli ve en kolay yolu 💪🏼 #herbalife #kiloverme #zayıflamakistiyorum #detoks #toksinatıcı #yağyakıcı #protein #antalya #alanya #konaklı #mahmutlar #hatay #iskenderun #niğde #burdur #muğla #marmaris #kuşadası #çeşme #altınoluk #çanakkale #adrasan #akçay #datça #dalaman #aksaray#breakfast #brunch

@fitolsedef.spor

fitolsedef.spor
Shake zamanı 😍 Hücreleri hergün taze tutmanın enerjik olmanın sağlıklı beslenmenin en önemli ve en kolay yolu 💪🏼 #herbalife #kiloverme #zayıflamakistiyorum #detoks #toksinatıcı #yağyakıcı #protein #antalya #alanya #konaklı #mahmutlar  #hatay #iskenderun #niğde #burdur #muğla #marmaris #kuşadası #çeşme #altınoluk #çanakkale #adrasan #akçay #datça #dalaman #aksaray#sunday
0 8 39 minutes ago
Shake zamanı 😍 hücreleri hergün taze tutmanın enerjik olmanın sağlıklı beslenmenin en önemli ve en kolay yolu 💪🏼 #herbalife #kiloverme #zayıflamakistiyorum #detoks #toksinatıcı #yağyakıcı #protein #antalya #alanya #konaklı #mahmutlar #hatay #iskenderun #niğde #burdur #muğla #marmaris #kuşadası #çeşme #altınoluk #çanakkale #adrasan #akçay #datça #dalaman #aksaray#sunday

@seedefcaglar

seedefcaglar
0 23 40 minutes ago

@adrasan_vip_tekne_turu_

adrasan_vip_tekne_turu_
Adrasan sulu ada#yiğit⚓️kaptan⚓️07# #sulu ada# tekneturu #deniz #eğlence #özgürlük #tekneturu⛵️🌊💏 #gelidonyafeneri #adrasan #olumpos # çıralı#kemer #antalya# ⚓️Yazdan kalanlar⚓️
0 36 2 hours ago
Adrasan sulu ada#yiğit⚓️kaptan⚓️07# #sulu ada# tekneturu #deniz #eğlence #özgürlük #tekneturu⛵️🌊💏 #gelidonyafeneri #adrasan #olumpos # çıralı#kemer #antalya# ⚓️yazdan kalanlar⚓️

@m.tuncaykir

m.tuncaykir
Motorla Alanya’dan Bodrum’a yolculuk yaparken güneş yakmasın diye kollarıma jel sürdüğüm sıcak günlere ışınlanmak istiyorum. #alanya#demre#kemer#olympos#adrasan#kaş#kemer#kaputaş#ölüdeniz#fethiye#patara#saklıkent#yuvarlakçay#köyceğiz#göcek#dalyan#akyaka#göcek#marmaris#bodrum#akbük#selimiye#bozburun#hisarönü#datça#maviyengeç##side#manavgat#beldibi#düden#aspendos#azmak
0 31 9 hours ago
Motorla alanya’dan bodrum’a yolculuk yaparken güneş yakmasın diye kollarıma jel sürdüğüm sıcak günlere ışınlanmak istiyorum. #alanya#demre#kemer#olympos#adrasan#kaş#kemer#kaputaş#ölüdeniz#fethiye#patara#saklıkent#yuvarlakçay#köyceğiz#göcek#dalyan#akyaka#göcek#marmaris#bodrum#akbük#selimiye#bozburun#hisarönü#datça#maviyengeç##side#manavgat#beldibi#düden#aspendos#azmak

@karavanindudugu

karavanindudugu
Yağmurlu bir güne uyandık bugün Adrasan'da. Napsak gidemeyecek miyiz dedik acaba. Bir cesaret çıktık yola. Çok istiyorduk Gelidonya Feneri'ni görmek, o yolda yürümek. Karaöz'e doğru yola çıktık. Karaöz'den sonra bir orman yolu aldı bizi. Toprak yol başladı. Deniz, hava muhteşem. Deniz kıyısından dar bir yoldan devam ettik. Geldik Gelidonya'ya giden patikaya. Arabamızı parkettik başladık yürümeye. Yanımıza su ve meyve aldık. Ormanın içinden çok güzel bir yoldan yürüdük. Fenerden dönenlerle selamlaştık. Az kaldı ha gayret diye desteklediler bizi 😄 Arada bir soluklanmak gereken, bazı yerleri dik yolda yaklaşık 40-45 dakika yürüdük. Çok güzel bir veranda yapmışlar oturduk dinlendik manzaraya doyduk. Bugün çok güzel doğaya doyduğumuz bir gündü. Mutlaka gelin 👌
#karavanındüdüğü
#vanlife #vanlifers #vanlifestyle #caravan #karavan #gopro #goprohero5 #samsungs9plus #travel #travelling #travelphotography #travellife #travelgram #traveller #photography #gelidonyafeneri #gelidonya #karaöz #kumluca #antalya #adrasan #olympos #çıralı #doğa #nature #camper #camperlife #likyayolu #likya
0 95 15 hours ago
Yağmurlu bir güne uyandık bugün adrasan'da. napsak gidemeyecek miyiz dedik acaba. bir cesaret çıktık yola. çok istiyorduk gelidonya feneri'ni görmek, o yolda yürümek. karaöz'e doğru yola çıktık. karaöz'den sonra bir orman yolu aldı bizi. toprak yol başladı. deniz, hava muhteşem. deniz kıyısından dar bir yoldan devam ettik. geldik gelidonya'ya giden patikaya. arabamızı parkettik başladık yürümeye. yanımıza su ve meyve aldık. ormanın içinden çok güzel bir yoldan yürüdük. fenerden dönenlerle selamlaştık. az kaldı ha gayret diye desteklediler bizi 😄 arada bir soluklanmak gereken, bazı yerleri dik yolda yaklaşık 40-45 dakika yürüdük. çok güzel bir veranda yapmışlar oturduk dinlendik manzaraya doyduk. bugün çok güzel doğaya doyduğumuz bir gündü. mutlaka gelin 👌