Loading...

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Perghhhh !!! Macam baru lepas polish hakak2 abang2 sekaliannnn.. Jimat beratus2 kalau guna spray wak kilat ni. Memang toorrrrbaaikkkk !!! CengginiiiiπŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 70 2 weeks ago
Perghhhh !!! macam baru lepas polish hakak2 abang2 sekaliannnn.. jimat beratus2 kalau guna spray wak kilat ni. memang toorrrrbaaikkkk !!! cengginiiiiπŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Perghhhh !!! Macam baru lepas polish hakak2 abang2 sekaliannnn.. Jimat beratus2 kalau guna spray wak kilat ni. Memang toorrrrbaaikkkk !!! CengginiiiiπŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
1 128 2 weeks ago
Perghhhh !!! macam baru lepas polish hakak2 abang2 sekaliannnn.. jimat beratus2 kalau guna spray wak kilat ni. memang toorrrrbaaikkkk !!! cengginiiiiπŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Terbaik lah. Buat sendiri je. Jimat dah Rm100 😎

Ada ke yg seat & bumbung kotor mcm ni ? Meh sini nak tolong.

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 54 last month
Terbaik lah. buat sendiri je. jimat dah rm100 😎

ada ke yg seat & bumbung kotor mcm ni ? meh sini nak tolong.

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@directhbs

directhbs
#Repost @whitesandshaircareau with @get_repost
......
.......
........
All your whitesands haircare Available @directhbs 
www.directhairandbeauty.com.au
・・・
Here’s a sneak peek from our #WSAHOW campaign to get you ready for the weekend! Create beautiful hair, everyday with White Sands Infinity Finishing Spray #whitesandsproducts #directhairandbeauty #infinityspray #weekendvibes .
.
.
.
.
.
.
.
#whitesands #campaign #beautyphotography #hairspray #weekendvibes #whitesandshaircare #whitesandshaircareau #fridayvibes #beachcurls #everydaylook #howto #hairhowto #hairtutorials
2 26 last month
#repost @whitesandshaircareau with @get_repost
......
.......
........
all your whitesands haircare available @directhbs
www.directhairandbeauty.com.au
・・・
here’s a sneak peek from our #wsahow campaign to get you ready for the weekend! create beautiful hair, everyday with white sands infinity finishing spray #whitesandsproducts #directhairandbeauty #infinityspray #weekendvibes .
.
.
.
.
.
.
.
#whitesands #campaign #beautyphotography #hairspray #weekendvibes #whitesandshaircare #whitesandshaircareau #fridayvibes #beachcurls #everydaylook #howto #hairhowto #hairtutorials

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg
0 89 last month
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg "menempel" kat ekzos tu. memang terrbaiikkkk !!! semudah abc je hilangkan karat. cengginiiii πŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
meh2 dm cepat. sementara stok masih ada. klik link di bio ye 😊
.
#karat #hilangkankarat #besikarat #antikarat #hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg
0 59 last month
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg "menempel" kat besi tu. memang terrbaiikkkk !!! semudah abc je hilangkan karat. cengginiiii πŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
meh2 dm cepat. sementara stok masih ada. klik link di bio ye 😊
.
#karat #hilangkankarat #besikarat #antikarat #hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@jencollierhairstylist

jencollierhairstylist
Beautiful Sammi! All dressed up and ready for her Debutante Ball yesterday. I did a side Dutch braid into a curled low bun to show off the beautiful back of her dress.
5 57 last month
Beautiful sammi! all dressed up and ready for her debutante ball yesterday. i did a side dutch braid into a curled low bun to show off the beautiful back of her dress.

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg
0 110 last month
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg "menempel" kat ekzos tu. memang terrbaiikkkk !!! semudah abc je hilangkan karat. cengginiiii πŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
meh2 dm cepat. sementara stok masih ada. klik link di bio ye 😊
.
#karat #hilangkankarat #besikarat #antikarat #hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg
0 122 last month
Lepas spray & lap hilang semua karat2 yg "menempel" kat rim tu. memang terrbaiikkkk !!! semudah abc je hilangkan karat. cengginiiii πŸ‘πŸ‘πŸ‘
.
meh2 dm cepat. sementara stok masih ada. klik link di bio ye 😊
.
#karat #hilangkankarat #besikarat #antikarat #hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
PRODUK NO.1 MENGHILANGKAN KOTORAN DEGIL
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat :-
.
Produk MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat boleh menghilangkan:
βœ… Kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… Contengan pada dinding
βœ… Kotoran degil pada body kereta
βœ… Kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… Warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… Dan banyak lagi!
.
Anda ada masalah kotoran degil?
Ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
Cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. Hubungi kami di 013-5939139.
.
Atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
3 62 last month
Produk no.1 menghilangkan kotoran degil
.
multipurpose cleaner by wak kilat :-
.
produk multipurpose cleaner by wak kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
multipurpose cleaner by wak kilat boleh menghilangkan:
βœ… kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… contengan pada dinding
βœ… kotoran degil pada body kereta
βœ… kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… dan banyak lagi!
.
anda ada masalah kotoran degil?
ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. hubungi kami di 013-5939139.
.
atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
PRODUK NO.1 MENGHILANGKAN KOTORAN DEGIL
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat :-
.
Produk MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat boleh menghilangkan:
βœ… Kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… Contengan pada dinding
βœ… Kotoran degil pada body kereta
βœ… Kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… Warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… Dan banyak lagi!
.
Anda ada masalah kotoran degil?
Ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
Cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. Hubungi kami di 013-5939139.
.
Atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 43 last month
Produk no.1 menghilangkan kotoran degil
.
multipurpose cleaner by wak kilat :-
.
produk multipurpose cleaner by wak kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
multipurpose cleaner by wak kilat boleh menghilangkan:
βœ… kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… contengan pada dinding
βœ… kotoran degil pada body kereta
βœ… kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… dan banyak lagi!
.
anda ada masalah kotoran degil?
ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. hubungi kami di 013-5939139.
.
atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
PRODUK NO.1 MENGHILANGKAN KOTORAN DEGIL
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat :-
.
Produk MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat boleh menghilangkan:
βœ… Kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… Contengan pada dinding
βœ… Kotoran degil pada body kereta
βœ… Kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… Warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… Dan banyak lagi!
.
Anda ada masalah kotoran degil?
Ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
Cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. Hubungi kami di 013-5939139.
.
Atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 37 last month
Produk no.1 menghilangkan kotoran degil
.
multipurpose cleaner by wak kilat :-
.
produk multipurpose cleaner by wak kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
multipurpose cleaner by wak kilat boleh menghilangkan:
βœ… kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… contengan pada dinding
βœ… kotoran degil pada body kereta
βœ… kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… dan banyak lagi!
.
anda ada masalah kotoran degil?
ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. hubungi kami di 013-5939139.
.
atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
PRODUK NO.1 MENGHILANGKAN KOTORAN DEGIL
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat :-
.
Produk MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat boleh menghilangkan:
βœ… Kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… Contengan pada dinding
βœ… Kotoran degil pada body kereta
βœ… Kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… Warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… Dan banyak lagi!
.
Anda ada masalah kotoran degil?
Ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
Cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. Hubungi kami di 013-5939139.
.
Atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 60 last month
Produk no.1 menghilangkan kotoran degil
.
multipurpose cleaner by wak kilat :-
.
produk multipurpose cleaner by wak kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
multipurpose cleaner by wak kilat boleh menghilangkan:
βœ… kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… contengan pada dinding
βœ… kotoran degil pada body kereta
βœ… kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… dan banyak lagi!
.
anda ada masalah kotoran degil?
ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. hubungi kami di 013-5939139.
.
atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray

@wakkilat_4u

wakkilat_4u
PRODUK NO.1 MENGHILANGKAN KOTORAN DEGIL
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat :-
.
Produk MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
MULTIPURPOSE CLEANER by Wak Kilat boleh menghilangkan:
βœ… Kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… Contengan pada dinding
βœ… Kotoran degil pada body kereta
βœ… Kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… Warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… Dan banyak lagi!
.
Anda ada masalah kotoran degil?
Ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
Cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. Hubungi kami di 013-5939139.
.
Atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray
0 73 last month
Produk no.1 menghilangkan kotoran degil
.
multipurpose cleaner by wak kilat :-
.
produk multipurpose cleaner by wak kilat dirumus khas untuk menghilangkan kotoran2 pada permukaan fabrik, leather, pvc malah besi dengan mudah dan cepat.
.
multipurpose cleaner by wak kilat boleh menghilangkan:
βœ… kotoran degil pada kusyen kereta
βœ… contengan pada dinding
βœ… kotoran degil pada body kereta
βœ… kotoran degil pasa perkakas dapur
βœ… warna kereta yang kelihatan kusam
βœ… dan banyak lagi!
.
anda ada masalah kotoran degil?
ingin menyelesaikan masalah anda dengan lebih mudah dan berkesan?
.
cepat tempah sekarang sementara stok masih ada. hubungi kami di 013-5939139.
.
atau tekan link dibawah:
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139
www.wasap.my/60135939139

#hilangkankotoran #kotorandegil #kotorandegilhilang #kotorandegiltiadalagi #kotorandegiltanggal #kotorandegilcepattanggal #kotorandegilsenangcuci #kotorandegilpastihilang #infinityspray