Loading...

@mia_raihana

mia_raihana
Ramai yang tanya sis.. Apa beza susu maaez setiap perisa dan susu maaez ada collagen ke?
.
Fungsi susu maaez bagi setiap perisa sama jea tau dan bahan pun sama jugak. Susu maaez ni adalah susu kambing dan campuran bahan pemakanan sunnah,sebab itulah ia berkhasiat
.
Yang penting susu maaez juga tak ada collagen tau. Sesuai untuk semua peringkat umur
.
Susu maaez sesuai bagi yang ada masalah kulit seperti gatal-gatal,kurap,kudis,ekzema,panau,parut dan lain-lain lagi.. Yang tak ada maslah kulit pun boleh ambil jugak tau,lagi la kulit makin cantik
.
 #susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat
0 0 2 minutes ago
Ramai yang tanya sis.. apa beza susu maaez setiap perisa dan susu maaez ada collagen ke?
.
fungsi susu maaez bagi setiap perisa sama jea tau dan bahan pun sama jugak. susu maaez ni adalah susu kambing dan campuran bahan pemakanan sunnah,sebab itulah ia berkhasiat
.
yang penting susu maaez juga tak ada collagen tau. sesuai untuk semua peringkat umur
.
susu maaez sesuai bagi yang ada masalah kulit seperti gatal-gatal,kurap,kudis,ekzema,panau,parut dan lain-lain lagi.. yang tak ada maslah kulit pun boleh ambil jugak tau,lagi la kulit makin cantik
.
#susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat

@widyarahma.ps

widyarahma.ps
Di ruang kekecewaan ini aku ingin mengucapkan terima kasih karena kau telah menjadi sesosok yang pernah aku cintai, meski aku sendiri yang memutuskan untuk mencintaimu sendirian tanpa kau tahu sedikitpun tentang perasaan ini. 
Dan saat ini tanpa kau mengetahui sebuah kekecewaan yang juga tercipta sendiri bukanlah salahmu, kau pun tak perlu tahu. Memang seharusnya sejak awal tak ada debar yang aku terima di dada, tak ada rasa yang membara padamu juga. Akhirnya aku ingin membuang semuanya ke lautan dan membiarkannya tenggelam ke dasar yang rasanya tak mampu lagi aku jangkau dengan apapun. Biar aku menikmati luka sendirian saja. Pergilah.

#kata #tulisan #menulis #mencintaisendirian #cinta #baper #sastra #aksara #literasi #kamu #kita #luka #menikmatiluka #hati #patah #rindu
0 8 9 minutes ago
Di ruang kekecewaan ini aku ingin mengucapkan terima kasih karena kau telah menjadi sesosok yang pernah aku cintai, meski aku sendiri yang memutuskan untuk mencintaimu sendirian tanpa kau tahu sedikitpun tentang perasaan ini.
dan saat ini tanpa kau mengetahui sebuah kekecewaan yang juga tercipta sendiri bukanlah salahmu, kau pun tak perlu tahu. memang seharusnya sejak awal tak ada debar yang aku terima di dada, tak ada rasa yang membara padamu juga. akhirnya aku ingin membuang semuanya ke lautan dan membiarkannya tenggelam ke dasar yang rasanya tak mampu lagi aku jangkau dengan apapun. biar aku menikmati luka sendirian saja. pergilah.

#kata #tulisan #menulis #mencintaisendirian #cinta #baper #sastra #aksara #literasi #kamu #kita #luka #menikmatiluka #hati #patah #rindu

@liveraculous

liveraculous
ChloeπŸ‘isπŸ‘exceptional
-
🎨; @lunibutt
-
πŸ’α΅ˆα΅’ ⁿᡒᡗ ʳᡉᡖᡒ˒ᡗ Κ·αΆ¦α΅—Κ°α΅’α΅˜α΅— αΆœΚ³α΅‰α΅ˆαΆ¦α΅—Λ’πŸ’
πŸŒŒα΅–Λ‘α΅‰α΅ƒΛ’α΅‰ ᡈᡐ α΅—α΅’ ʳᡉᡐᡒᡛᡉ α΅—Κ°αΆ¦Λ’ α΅–α΅’Λ’α΅—πŸŒŒ
πŸš«Κ°α΅ƒα΅—α΅‰ α΅‚α΄΅α΄Έα΄Έ ᡇᡉ α΅‡Λ‘α΅’αΆœα΅α΅‰α΅ˆ α΅ƒβΏα΅ˆ α΅ˆα΅‰Λ‘α΅‰α΅—α΅‰α΅ˆπŸš«
-
ᡗᡃᡍ˒ ⬇️
[ #miraculous #ladybug #catnoir #marinette #adrien #marichat #adrinette #ladynoir #ladrien #lovesquare #alya #nino #tikki #plagg #agreste #lahiffe #dupaincheng #cesaire #luka #miraculouscomic ]
0 3 13 minutes ago
ChloeπŸ‘isπŸ‘exceptional
-
🎨; @lunibutt
-
πŸ’α΅ˆα΅’ ⁿᡒᡗ ʳᡉᡖᡒ˒ᡗ Κ·αΆ¦α΅—Κ°α΅’α΅˜α΅— αΆœΚ³α΅‰α΅ˆαΆ¦α΅—Λ’πŸ’
πŸŒŒα΅–Λ‘α΅‰α΅ƒΛ’α΅‰ ᡈᡐ α΅—α΅’ ʳᡉᡐᡒᡛᡉ α΅—Κ°αΆ¦Λ’ α΅–α΅’Λ’α΅—πŸŒŒ
πŸš«Κ°α΅ƒα΅—α΅‰ α΅‚α΄΅α΄Έα΄Έ ᡇᡉ α΅‡Λ‘α΅’αΆœα΅α΅‰α΅ˆ α΅ƒβΏα΅ˆ α΅ˆα΅‰Λ‘α΅‰α΅—α΅‰α΅ˆπŸš«
-
ᡗᡃᡍ˒ ⬇️
[ #miraculous #ladybug #catnoir #marinette #adrien #marichat #adrinette #ladynoir #ladrien #lovesquare #alya #nino #tikki #plagg #agreste #lahiffe #dupaincheng #cesaire #luka #miraculouscomic ]

@kabanmediasarawak

kabanmediasarawak
LUKA SEMBUH SECARA SEMULAJADI? Doktor pakar pun harian 😱
.
.
Qure 100, formulasi daripada Minyak Pati Tumbuhan, selamat digunakan dan tidak pedih. 
Membantu Pemuliharaan Kesihatan Kulit. Diperkaya dengan pati minyak semulajadi tumbuhan. 
Qure100 adalah semburan yang diperkaya dengan pati minyak semujadi tumbuhan dan mempunyai PH seimbang yang membantu dalam pemuliharaan kesihatan kulit. 
Kandungan;
Aqua, 
PEG-40 hydrogenated castor oil, 
Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Juniperus Communis (Juniper Berry) fruit oil,
Lavandula Angustigolia (Lavender) oil,
Cymbopogon Citratus (Lemongrass) leaf oil, 
Pogostemon Cablin (Patchouli) oil,
Mentha Piperita (Peppermint) oil,
Rosmarinus Officinalis (Rosemary) leaf oil, 
Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) leaf oil,
Thymus Vulgatis (Thyme) oil,
Phenoxyethanol,
Ethylhexyl Glycerin

Cara penggunaan;
Sembur Qure100 ke atas kulit anda dan biarkannya meresap. Gunakan mengikut keperluan.

Perlu ada sebotol dirumah anda. Sebagai #firstaid. Tekan link untuk order
www.wasap.my/60138385157

#Qure100 #humiqure #diabeticwound #luka #diabetis #ubatluka #spray #essentialoil #terapiinstagram
0 8 15 minutes ago
Luka sembuh secara semulajadi? doktor pakar pun harian 😱
.
.
qure 100, formulasi daripada minyak pati tumbuhan, selamat digunakan dan tidak pedih.
membantu pemuliharaan kesihatan kulit. diperkaya dengan pati minyak semulajadi tumbuhan.
qure100 adalah semburan yang diperkaya dengan pati minyak semujadi tumbuhan dan mempunyai ph seimbang yang membantu dalam pemuliharaan kesihatan kulit.
kandungan;
aqua,
peg-40 hydrogenated castor oil,
tocopheryl acetate (vitamin e), juniperus communis (juniper berry) fruit oil,
lavandula angustigolia (lavender) oil,
cymbopogon citratus (lemongrass) leaf oil,
pogostemon cablin (patchouli) oil,
mentha piperita (peppermint) oil,
rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil,
melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil,
thymus vulgatis (thyme) oil,
phenoxyethanol,
ethylhexyl glycerin

cara penggunaan;
sembur qure100 ke atas kulit anda dan biarkannya meresap. gunakan mengikut keperluan.

perlu ada sebotol dirumah anda. sebagai #firstaid. tekan link untuk order
www.wasap.my/60138385157

#qure100 #humiqure #diabeticwound #luka #diabetis #ubatluka #spray #essentialoil #terapiinstagram

@bbkolacici

bbkolacici
#Luka nije ljubitelj slatkog. #mafini za njega su posebno smiΕ‘ljeni. 
Svake godine ima drugačije topere od #medenjaka 
Ovog puta #fudbal i #crvenazvezda 
Hvala na poverenju <3 
#bbkolacici
0 6 33 minutes ago
#luka nije ljubitelj slatkog. #mafini za njega su posebno smišljeni.
svake godine ima drugačije topere od #medenjaka
ovog puta #fudbal i #crvenazvezda
hvala na poverenju <3
#bbkolacici

@nuruldie82

nuruldie82
Malang Tak Berbau , Nak Cepat Punya Pasal Sampai Tersepit Tangan Dipintu

Sakit Tak Payah Cakaplah . Bisa Nyut Nyut πŸ’’πŸ’’ Rasa Macam Nak Tumbok Pintu Tu Balik 😜

Mujurlah Ayuraa Terapi Collagen Ada Dirumah . Tanpa Berfikir Panjang Terus Roll On 
Alhamdulilah Sakit Semakin Lega Menghilang

Tak Rugi Sediakan Payung Sebelum Hujan.. Ayuraa Terapi Sepantas Kilat Bertindak Meredakan Kesakitan πŸŽ€ Tak Melekit Macam Minyak Lain
πŸŽ€ Tak Berminyak
πŸŽ€ Tidak Berbau Ubat/Busuk
πŸŽ€ Tidak Mudah Tumpah
πŸŽ€ Roll On Je πŸŽ€ Lulus KKM πŸŽ€ Organik
πŸŽ€ Produk Muslim / Suci Halal

Klik www.wasap.my/60187774755/ATC
Klik www.wasap.my/60187774755/ATC

#RawatanAwal
#Bengkak
#Luka
#AyuraaTerapiCollagen
#PenawarSeisiKeluarga
#RollOn
0 2 39 minutes ago
Malang tak berbau , nak cepat punya pasal sampai tersepit tangan dipintu

sakit tak payah cakaplah . bisa nyut nyut πŸ’’πŸ’’ rasa macam nak tumbok pintu tu balik 😜

mujurlah ayuraa terapi collagen ada dirumah . tanpa berfikir panjang terus roll on
alhamdulilah sakit semakin lega menghilang

tak rugi sediakan payung sebelum hujan.. ayuraa terapi sepantas kilat bertindak meredakan kesakitan πŸŽ€ tak melekit macam minyak lain
πŸŽ€ tak berminyak
πŸŽ€ tidak berbau ubat/busuk
πŸŽ€ tidak mudah tumpah
πŸŽ€ roll on je πŸŽ€ lulus kkm πŸŽ€ organik
πŸŽ€ produk muslim / suci halal

klik www.wasap.my/60187774755/atc
klik www.wasap.my/60187774755/atc

#rawatanawal #bengkak #luka #ayuraaterapicollagen #penawarseisikeluarga #rollon

@megurinee.luka_03

megurinee.luka_03
βœΏβ€’| oh, it's tea time |β€’βœΏ
β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†
✏ November 14 β€’
β€’
β€’ ❛❛It seems like I'm going to make my debut at a concert with my friends, I hope you can watch it...❛❛ β€’
β€’ β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.。.:*γƒ»Β°β˜†.
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
βœ”βœ”
◍
◍
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
#vocaloid #rin #rinkagamine #kagaminerin #len #lenkagamine #kagaminelen #anime #manga #crypton
#japan #fanart #miku #hatsunemiku #mikuhatsune #luka #lukamegurine #megurineluka #kagamine #kagaminetwins #kaito #kaitoshion #meiko #meikosakine #gakupo #gakupokamui #gumi #gumimegpoid
0 4 42 minutes ago
✿•| oh, it's tea time |•βœΏ
β˜†.。.:*・°β˜†.。.:*・°β˜†.。.:*・°β˜†.。.:*・°β˜†
✏ november 14 •

• ❛❛it seems like i'm going to make my debut at a concert with my friends, i hope you can watch it...❛❛ •
• β˜†.。.:*・°β˜†.。.:*・°β˜†.。.:*・°β˜†.
————————————————————
βœ”βœ”
◍
◍
————————————————————
#vocaloid #rin #rinkagamine #kagaminerin #len #lenkagamine #kagaminelen #anime #manga #crypton #japan #fanart #miku #hatsunemiku #mikuhatsune #luka #lukamegurine #megurineluka #kagamine #kagaminetwins #kaito #kaitoshion #meiko #meikosakine #gakupo #gakupokamui #gumi #gumimegpoid

@mia_raihana

mia_raihana
Nampak tak merah-merah pada pipi baby ni makin sembuh?
.
Uolss rasa apa perasaan ibu ni bila kulit anaknya makin sembuh.. Mesti la rasa happay kan😁
.
Alhamdulillah #susumaaez dapat bantu masalah korang. Ibu mana yang tak suka bila si kecil dah tak meragam sebab kesakitan. Bila dh nampak perubahan terus repeat order 8box 😱
.
Sesiapa yang ada masalah kulit,boleh la cuba #susumaaez ni. Sekarang ni lagi jimat korang nk cuba sebab ada promosi
.
Cepat whatsapp sis ke 0187651382
.
#susumaaez #masalahkulit #kudis #kulitcantik #kurap #psoriasis #susutanpacollagen #sesuaiuntukseisikeluarga #susukambing #susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat
0 2 45 minutes ago
Nampak tak merah-merah pada pipi baby ni makin sembuh?
.
uolss rasa apa perasaan ibu ni bila kulit anaknya makin sembuh.. mesti la rasa happay kan😁
.
alhamdulillah #susumaaez dapat bantu masalah korang. ibu mana yang tak suka bila si kecil dah tak meragam sebab kesakitan. bila dh nampak perubahan terus repeat order 8box 😱
.
sesiapa yang ada masalah kulit,boleh la cuba #susumaaez ni. sekarang ni lagi jimat korang nk cuba sebab ada promosi
.
cepat whatsapp sis ke 0187651382
.
#susumaaez #masalahkulit #kudis #kulitcantik #kurap #psoriasis #susutanpacollagen #sesuaiuntukseisikeluarga #susukambing #susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat

@puma_cosloli

puma_cosloli
Gokai Yellow, Kaizoku Sentai Gokaiger. At home, Rio de Janeiro-RJ, 23/12/16. Photo by Gohan Bombeiro.

Gokai Yellow, Kaizoku Sentai Gokaiger. Em casa, Rio de Janeiro-RJ, 23/12/16. Foto por Gohan Bombeiro.

Page: https://www.facebook.com/pumacosplays/ 
Instagram: @puma_cosloli
Twitter: @ninaleonapuma
World Cosplay: http://worldcosplay.net/member/ninaleonapuma

#lukamillfy #gokaiyellow #luka #gokaiger #kaizokusentaigokaiger #supersentai #pumacosplays #cosplay #cosplayer
0 10 48 minutes ago
Gokai yellow, kaizoku sentai gokaiger. at home, rio de janeiro-rj, 23/12/16. photo by gohan bombeiro.

gokai yellow, kaizoku sentai gokaiger. em casa, rio de janeiro-rj, 23/12/16. foto por gohan bombeiro.

page: https://www.facebook.com/pumacosplays/
instagram: @puma_cosloli
twitter: @ninaleonapuma
world cosplay: http://worldcosplay.net/member/ninaleonapuma

#lukamillfy #gokaiyellow #luka #gokaiger #kaizokusentaigokaiger #supersentai #pumacosplays #cosplay #cosplayer

@motivashitt

motivashitt
0 5 1 hour ago
" tak akan ..
➑➑
βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
follow : @motivashitt βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
follow : @motivashitt βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–βž–
➑➑
#quotes #love #heart #moveon
#sakit #tertusuk #cantik #hatiperempuan #luka #serius #modus #fokus #selingkuh #perasaan #yangterdalam #sajakhati #puisi #instagram

@shana_ibrahim

shana_ibrahim
KENAPA KENA BELI BALM NAJLAA ⁉️ SEBAB UTAMA 🚨
BALM NAJLAA BUKAN SAHAJA UNTUK BATUK SELSEMA ‼️ Apa boleh #balm nih buat??
Macam-macam BOLEH !! Pendek kata serba boleh 😎

Tak rugi standby satu di rumah.. Tak ada lagi balm BEST nih?? http://www.wasap.my/+60175784454/agentnajlaa

#teamultradiyana
#agentwanted
#najlaaPutrajaya 
#najlaapuchong 
#najlaaBangi
#najlaakajang 
#najlaacyberjaya 
#najlaasgbesi
#najlaasemenyih
#najlaalembahklang
#najlaacheras
#najlaaequinnepark
#pos
#organik
#codnajlaa 
#ekzema 
#Kudisbuta 
#panau
#melecur 
#kahak
#buasir
#balmorganik 
#tumitkasar 
#ruqiyah 
#minyakseribuguna 
#minyakajaib 
#Hernia 
#anginpasang
#luka
0 2 1 hour ago
Kenapa kena beli balm najlaa ⁉️ sebab utama 🚨
balm najlaa bukan sahaja untuk batuk selsema ‼️ apa boleh #balm nih buat??
macam-macam boleh !! pendek kata serba boleh 😎

tak rugi standby satu di rumah.. tak ada lagi balm best nih?? http://www.wasap.my/+60175784454/agentnajlaa

#teamultradiyana #agentwanted #najlaaputrajaya
#najlaapuchong
#najlaabangi #najlaakajang
#najlaacyberjaya
#najlaasgbesi #najlaasemenyih #najlaalembahklang #najlaacheras #najlaaequinnepark #pos #organik #codnajlaa
#ekzema
#kudisbuta
#panau #melecur
#kahak #buasir #balmorganik
#tumitkasar
#ruqiyah
#minyakseribuguna
#minyakajaib
#hernia
#anginpasang #luka

@mia_raihana

mia_raihana
MASALAH RAMBUT GUGUR MAKIN KURANG!!
.
Haaa mesti ramai yang ada masalah rambut gugur kan? Walaupun tak bnyak,mesti ada jugak sikit kan? Hehe
.
Yang ada masalah mcm akak ni boleh la cuba #susumaaez tau. Kan dah cakap susu maaez bukan untuk masalah gatal-gatal jea
.
Cepat rawat masalah kulit korang sebelum terlambat. Sekarang ni tengah ada DEEPAVALI SALE, harga sangat sangat jimat dari harga biasa
.
#susumaaez #masalahkulit #kurap #kudis #susucantikknkulit #susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat
0 0 1 hour ago
Masalah rambut gugur makin kurang!!
.
haaa mesti ramai yang ada masalah rambut gugur kan? walaupun tak bnyak,mesti ada jugak sikit kan? hehe
.
yang ada masalah mcm akak ni boleh la cuba #susumaaez tau. kan dah cakap susu maaez bukan untuk masalah gatal-gatal jea
.
cepat rawat masalah kulit korang sebelum terlambat. sekarang ni tengah ada deepavali sale, harga sangat sangat jimat dari harga biasa
.
#susumaaez #masalahkulit #kurap #kudis #susucantikknkulit #susumaaez #susumaaezkuantan #codkuantan #susuajaib #susuviral #susuuntukrawatkulit #masalahkulit #enzema #kulatair #luka #pudarkanparutjerawat #parutjerawat #jeragat

@realmadrid.sefutbol

realmadrid.sefutbol
1️⃣ or 2️⃣ ? πŸ”₯⚑️
.
The Best Midfielders in the world 🌍❀️
β€’ Hala Madrid πŸ‘‘
.
.
.
Follow @realmadrid.sefutbol For More βœ…
.
.
.
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
#Luka #LukaModric #Modric #Modrić #ToniKroos #Kroos #Casemiro #Midfielder #Zidane #ZinedineZidane #LuisFigo #DavidBeckham #RealMadrid #RealMadridCF #Madridistas #HalaMadrid #VamosReal #Madridista #Kroos8
2 22 1 hour ago
1️⃣ or 2️⃣ ? πŸ”₯⚑️
.
the best midfielders in the world 🌍❀️
• hala madrid πŸ‘‘
.
.
.
follow @realmadrid.sefutbol for more βœ…
.
.
.
——————————
#luka #lukamodric #modric #modrić #tonikroos #kroos #casemiro #midfielder #zidane #zinedinezidane #luisfigo #davidbeckham #realmadrid #realmadridcf #madridistas #halamadrid #vamosreal #madridista #kroos8

@sillykittyxmlb

sillykittyxmlb
I think Adrien is afraid to fall in love. Or he feels like he can't be loved or worthy of someone. He thinks no one can love him for him and hiding under that mask makes him feel like he can. That's why he
0 13 1 hour ago
I think adrien is afraid to fall in love. or he feels like he can't be loved or worthy of someone. he thinks no one can love him for him and hiding under that mask makes him feel like he can. that's why he "ignores" the fact that marinette has a crush on him. or maybe he is that blind that he doesn't see it. even if he thought about marinette having a crush on him he probably brushes it off. impossible he thinks. almost everyone in their class has had a crush on mari. mari can be pretty intimidating. why would chloe hate her so much if she wasn't? adrien probably thinks "why would an amazing girl like her have a crush on me?" .
.
sorry just in my thoughts. what do you think?
.
.
credit: unknown please please let me know if you do! i love this art with felix so cute!
.
.
.
.
#miraculousladybug #adrienette #adrienagreste #marinettedupaincheng #nino #ayla #catnoir #ladybugandcatnoir #ladybug #ladynoir #ladrien #chloebourgeois #luka