Loading...

@past_memory6

past_memory6
Selamat malam jum'at gays😅
.
.
. .
#pathdaily #pathdailyquote  #path #fff #lfl💛 #sajakku
0 0 in 2 minutes
Selamat malam jum'at gays😅
.
.
. .
#pathdaily #pathdailyquote #path #fff #lfl💛 #sajakku

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Real ga?
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in 2 minutes
Real ga?
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@christopher_blok

christopher_blok
Repost from @collective_evolution #FollowThem #Insta #Collective #Evolution #consciousness

Je hart is een electromagnetische puls-energie-projector wat als navigatietool in het leven gebruikt kan worden. Vaak lees ik verhalen over mensen die rond de 40/50 zijn en depressief/ongelukkig worden en niet snappen waar het vandaan komt. Ik denk dat we hier allemaal in het universum zijn met een bepaalde passie/skillset/gave die we meegekregen hebben. Deze gave is een primair onderdeel van je levenspad en wanneer je deze niet ontdekt, ontwikkelt en kan delen dan verwijder je jezelf van het pad. Waardoor in de loop der jaren een prachtige loopbaan hebt gehad en veel geld hebt verdient maar ongelukkig wordt, omdat het niets te maken heeft met jouw rol als onderdeel in het geheel. Volg je hart dus!

#Love #Potentie #Pad #Heart #Compass #Path #Spirit #Navigation #Passion
0 0 in a minute
Repost from @collective_evolution #followthem #insta #collective #evolution #consciousness
je hart is een electromagnetische puls-energie-projector wat als navigatietool in het leven gebruikt kan worden. vaak lees ik verhalen over mensen die rond de 40/50 zijn en depressief/ongelukkig worden en niet snappen waar het vandaan komt. ik denk dat we hier allemaal in het universum zijn met een bepaalde passie/skillset/gave die we meegekregen hebben. deze gave is een primair onderdeel van je levenspad en wanneer je deze niet ontdekt, ontwikkelt en kan delen dan verwijder je jezelf van het pad. waardoor in de loop der jaren een prachtige loopbaan hebt gehad en veel geld hebt verdient maar ongelukkig wordt, omdat het niets te maken heeft met jouw rol als onderdeel in het geheel. volg je hart dus!

#love #potentie #pad #heart #compass #path #spirit #navigation #passion

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Wanita benci itu hei
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in a minute
Wanita benci itu hei
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Dibaca😔
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in a minute
Dibaca😔
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@ice.pandaica

ice.pandaica
Don't worry about the passed.
What's passed is passed, all you have to do is move forward..
.
.
.
#forest #path #lifestory #life
#thailand #journey #loveyourself #naturephotography #nature #green
0 4 in a minute
Don't worry about the passed.
what's passed is passed, all you have to do is move forward..
.
.
.
#forest #path #lifestory #life #thailand #journey #loveyourself #naturephotography #nature #green

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Dasar mood
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in a minute
Dasar mood
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Berfikir gais
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in a minute
Berfikir gais
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Beliin gue sendal carv*l kl mau gue kejar hehe
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 in a minute
Beliin gue sendal carv*l kl mau gue kejar hehe
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Tag doi😍
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 just now
Tag doi😍
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Jangan tuh bos
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta5758
0 0 just now
Jangan tuh bos
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta5758

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Hayo siapa yang sering di kecengin temennya?
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 1 minute ago
Hayo siapa yang sering di kecengin temennya?
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta

@ngl312

ngl312
...arbor
1 11 2 minutes ago
...arbor

@pathdialy.story_

pathdialy.story_
Bener gak?
.
.
.
Suka? Yu di follow insta:
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ 
@pathdialy.story_ .
.
Dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu DM aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta
0 0 1 minute ago
Bener gak?
.
.
.
suka? yu di follow insta:
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_
@pathdialy.story_ .
.
dan kalo kalian punya quotes keren, dan mau di repost yu dm aja shayy sertakan juga hashtag ( #quotesbeken ) .
.
.
#quotescinta #quotesbeken #quotesindonesia #q #pathcinta #path #patrickstar #pathdaily #puitis #pathdialyupdate #pathdailyindo #zonabaperindonesia #zonanyaman #zonacinta