Loading...

mythicalpastel

Mandy Gamer Alternative Makeup addict 🦄🌙💕
15 posts
104 followers
213 following
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
0 37 4 days ago
"but i ain't really lookin for the girl next door"
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
At the airport now. Its been fun but gonna be good to come home tonight!
4 37 2 weeks ago
At the airport now. its been fun but gonna be good to come home tonight!
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
♡Last day in London today. Did some shopping. The VS store here is huge compared to what I'm used to haha♡ lol I'm such a basic bitch right now but let me..I'm normally kind of a country girl hahah
1 29 2 weeks ago
♡last day in london today. did some shopping. the vs store here is huge compared to what i'm used to haha♡ lol i'm such a basic b***h right now but let me..i'm normally kind of a country girl hahah
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
Sorry for similar pics lately lol. I was trying to decide what clothes to wear for the trip!🖤 still haven't decided haha.
0 64 3 weeks ago
Sorry for similar pics lately lol. i was trying to decide what clothes to wear for the trip!🖤 still haven't decided haha.
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
🖤🖤🖤
3 60 3 weeks ago
🖤🖤🖤
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
🖤I'm going to London in 3 days. So excited!🖤 (excuse my dirty mirror)
0 43 3 weeks ago
🖤i'm going to london in 3 days. so excited!🖤 (excuse my dirty mirror)
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
❤Blood sugar @jeffreestar @jeffreestarcosmetics ❤ @beautybaycom
5 48 3 weeks ago
❤blood sugar @jeffreestar @jeffreestar cosmetics ❤ @beautybaycom
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
My blood sugar palette is a mess😂 but this is the most unique palette I've ever seen and I love it!😍❤ @jeffreestar @jeffreestarcosmetics @beautybaycom
0 32 3 weeks ago
My blood sugar palette is a mess😂 but this is the most unique palette i've ever seen and i love it!😍❤ @jeffreestar @jeffreestar cosmetics @beautybaycom
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
So I've literally just been sleeping and playing video games the past weeks😂
3 41 4 weeks ago
So i've literally just been sleeping and playing video games the past weeks😂
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
♡Hope you'll had an awesome weekend♡
2 60 4 weeks ago
♡hope you'll had an awesome weekend♡
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
♡Oh well, oh well. Guess I'll see you in hell♡
2 46 4 weeks ago
♡oh well, oh well. guess i'll see you in hell♡
mythicalpastel

@mythicalpastel

Mandy
▪But if you stop worrying about forever, there's a lot of shit that can get you through the next hour▪
0 35 4 weeks ago
▪but if you stop worrying about forever, there's a lot of s**t that can get you through the next hour▪